3.04.2012

Wielkanoc nadchodzi


Wczoraj moja siostra zapytała mnie jakie są najnowsze trendy w Wielkanocnym menu :) a dzisiaj zastanawiałam się ze znajomą nad idealną grubością mazurka ... To sygnał, aby dopisać do listy zakupów ostatnie pozycje i zamknąć etap koncepcyjny. Koniec szperania w internecie i magazynach gromadzonych latami, czas na decyzje!

Moi faworyci tej wiosny to:

jajka faszerowane (prosty pomysł na efektowne podanie)

szparagi np. z bułką tartą i skórką cytrynową

pasztet - wypróbowałam już wcześniej przepis poniżej, wyszedł doskonale (podrasowałam go nieco ... koniakiem)

dodatki, które znikają już pierwszego dnia:
sos tatarski, ćwikła z chrzanem, sos śmietankowo-chrzanowy


słodkie wypieki:

będzie sernik pomarańczowo-imbirowy (przepis dopiero kiełkuje, jadłam niedawno w małej cukierence i było to bardzo miłe przeżycie :)


mazurek z suszonymi morelami i białą czekoladą

może mazurek cytrynowy

a może mazurek królewski

Bezpośrednie relacje z kuchni lada moment.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...